Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

110 ccm főtengely

PZ-Tuning
100.800 Ft
Menny.:db
110 ccm főtengely
Kép 1/4 - 110 ccm főtengely
Kép 2/4 - 110 ccm főtengely
Kép 3/4 - 110 ccm főtengely
Kép 4/4 - 110 ccm főtengely
Nem értékelt
Szállítási díj: Ingyenes
Várható szállítás: 2025. május 19.
110 ccm motorokhoz 48 mm lökettel 53 mm dugattyúhoz
110 ccm motorokhoz 48 mm lökettel 53 mm dugattyúhoz
100.800 Ft
Menny.:db

Leírás

PZ tuning verseny főtengely:

  • 48 mm löket
  • 85 mm-es versenyhajtókar

EU-ban gyártott - végső összeszerelés DEU-ban

Előnyök egy pillantással:

  • Nagyobb átmérőjű főtengely-pofák / szélesebb főtengely-pofák - nagyobb stabilitást biztosít a forgattyús csap területén
  • Erősen ötvözött acélból készült kovácsolt hajtókarok - fokozott szilárdság folyamatos üzemben
  • Kovácsolt versenyhajtórúd - fokozott szilárdság a folyamatos működés során
  • A versenyhajtókar súly- és áramlás-optimalizált - elölnézetből keskenyebb, oldalnézetből szélesebb
  • Összekötő rúd kiegészítőleg polírozott
  • Kiegészítő kenőnyílások a felső és alsó hajtórúdszemeken - fix sebesség akár 20 000 fordulatig
  • Nagy teljesítményű, ezüstözött tűcsapágyak
  • "alul vezetve" - ​​nincs bosszantó nyomóalátét felszerelése a dugattyúra
  • Masszívabb primer csap - növeli az elsődleges fogaskerék felületi nyomását, és így megakadályozza a félhold elnyírását (3.  csapágy is beépíthető a PZ házakba)
  • Teljes pofaszerkezet eloxált alumínium redőnydugókkal – kevesebb a forgattyúkamra holttere
  • Kiegyenlítési tényező 110ccm-es dugattyúkhoz optimalizálva

Szállítási terjedelem:

1x csúcskategóriás verseny főtengely összeszerelésre készen

1x ezüstözött nagy teljesítményű tűcsapágy 16mm

1x ék a gyújtás oldalon

1x ék elsődleges oldala

1x kiváló minőségű csomagolás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Beállítási leírás

PZR Karburátor GEN 2         https://lh6.googleusercontent.com/coLNymnPbHypGuIlTty9eGp_wFjYUaDMkDlBcHevqyRk997ju1NJ2Pv-vheVqFYgxHxhnTuU8b69VW-UPDnPq75s3SJ6u1-3A9wPeUOoQI_PlWPs8HJls41E4IwhmxD58ORTE9XL

Köszönjük, hogy az én PZR karburátoromat választotta.
A csomagoláson talál egy linket a YouTube videómhoz, amelyben elmagyarázom, hogyan kell helyesen beállítani a BVF karburátort.
21 mm-es PZR karburátoraink alapfelszereltségként #35-ös alapjárati fúvókával vannak felszerelve. A tapasztalatok azt mutatják, hogy ez elég merész, de így már az elején a biztos oldalon lehet szavazni. 
Különösen a kisebb motoroknál a #35 alapjárati sugár gyakran túl nagy, ami azt jelenti, hogy a motorok gyorsan elárasztanak.  
A 70 cm3-ig terjedő kis motorok általában #25 - #30 alapjárati sugárral működnek.
A nagyobb, 70 cm3-es motorokhoz valamivel nagyobb alapjárati sugár szükséges, #28-35.
Az alapjárati fúvóka akkor van megfelelően beállítva, ha alapjáraton a levegőbeállító csavar a lehető legközpontibbra van állítva, így egy kicsit karcsúbban és egy kicsit dúsabban lehet beállítani (1,5 fordulattal kicsavarva)

 

A KNOW-HOW-omat itt bocsátom az Ön rendelkezésére, hogy meghibásodás esetén is lehetséges megoldásokat nyújthassak Önnek.
Először hangolja be a karburátort a levegőszűrő gumija NÉLKÜL
Motor leállások Lehetséges hibák:
!Veszély! A karburátor túlfolyó csatlakozójára NEM szerelhető tömlő
Az úszó szivárog Az üzemanyag az úszókamrába folyik
Az úszó szint beállítása:
Rugó benyomva: 25mm
Rugó nincs benyomva: 28,5 mm
Szereletlen: 36,5 mm

  • Ellenőrizze a szívató működését (tartsa a ¼ gázt, és húzza meg a szivatót - a motornak le kell állnia)
    A tűkapcsot a fémlemez alá kell szerelni, különben a tű helyzete megváltozik, ami a motor egyenetlen működését eredményezi.
    A légszűrő nem enged át elegendő levegőt (kérjük, légszűrő gumi nélkül tesztelje)
    Kérjük, ne húzza meg a szívatót kulccsal, különben a szívató elakadhat
    A moped önmagában nagy sebességgel száguld (túl soványan fut)

    Ellenőrizze a motor másodlagos levegőjét (futtatás közben féktisztítót permetezzen a tömítőfelületekre)
    !Veszély! A karburátor túlfolyó csatlakozójára NEM szerelhető tömlő
    Ellenőrizze az úszó szintjét
    Szereljen be egy nagy áramlási sebességű üzemanyagcsapot
    Ellenőrizze a tűkapcsot (ha a kapocs már nincs ott, a tű leesik és bezárja a fúvóka szerelvényt
    Ellenőrizze a motor tengelytömítéseit, és szükség esetén cserélje ki