110 ccm főtengely
PZ-TuningLeírás
PZ tuning verseny főtengely:
- 48 mm löket
- 85 mm-es versenyhajtókar
EU-ban gyártott - végső összeszerelés DEU-ban
Előnyök egy pillantással:
- Nagyobb átmérőjű főtengely-pofák / szélesebb főtengely-pofák - nagyobb stabilitást biztosít a forgattyús csap területén
- Erősen ötvözött acélból készült kovácsolt hajtókarok - fokozott szilárdság folyamatos üzemben
- Kovácsolt versenyhajtórúd - fokozott szilárdság a folyamatos működés során
- A versenyhajtókar súly- és áramlás-optimalizált - elölnézetből keskenyebb, oldalnézetből szélesebb
- Összekötő rúd kiegészítőleg polírozott
- Kiegészítő kenőnyílások a felső és alsó hajtórúdszemeken - fix sebesség akár 20 000 fordulatig
- Nagy teljesítményű, ezüstözött tűcsapágyak
- "alul vezetve" - nincs bosszantó nyomóalátét felszerelése a dugattyúra
- Masszívabb primer csap - növeli az elsődleges fogaskerék felületi nyomását, és így megakadályozza a félhold elnyírását (3. csapágy is beépíthető a PZ házakba)
- Teljes pofaszerkezet eloxált alumínium redőnydugókkal – kevesebb a forgattyúkamra holttere
- Kiegyenlítési tényező 110ccm-es dugattyúkhoz optimalizálva
Szállítási terjedelem:
1x csúcskategóriás verseny főtengely összeszerelésre készen
1x ezüstözött nagy teljesítményű tűcsapágy 16mm
1x ék a gyújtás oldalon
1x ék elsődleges oldala
1x kiváló minőségű csomagolás
Vélemények
Beállítási leírás
PZR Karburátor GEN 2
Köszönjük, hogy az én PZR karburátoromat választotta.
A csomagoláson talál egy linket a YouTube videómhoz, amelyben elmagyarázom, hogyan kell helyesen beállítani a BVF karburátort.
21 mm-es PZR karburátoraink alapfelszereltségként #35-ös alapjárati fúvókával vannak felszerelve. A tapasztalatok azt mutatják, hogy ez elég merész, de így már az elején a biztos oldalon lehet szavazni.
Különösen a kisebb motoroknál a #35 alapjárati sugár gyakran túl nagy, ami azt jelenti, hogy a motorok gyorsan elárasztanak.
A 70 cm3-ig terjedő kis motorok általában #25 - #30 alapjárati sugárral működnek.
A nagyobb, 70 cm3-es motorokhoz valamivel nagyobb alapjárati sugár szükséges, #28-35.
Az alapjárati fúvóka akkor van megfelelően beállítva, ha alapjáraton a levegőbeállító csavar a lehető legközpontibbra van állítva, így egy kicsit karcsúbban és egy kicsit dúsabban lehet beállítani (1,5 fordulattal kicsavarva)
A KNOW-HOW-omat itt bocsátom az Ön rendelkezésére, hogy meghibásodás esetén is lehetséges megoldásokat nyújthassak Önnek.
Először hangolja be a karburátort a levegőszűrő gumija NÉLKÜL
Motor leállások Lehetséges hibák:
!Veszély! A karburátor túlfolyó csatlakozójára NEM szerelhető tömlő
Az úszó szivárog Az üzemanyag az úszókamrába folyik
Az úszó szint beállítása:
Rugó benyomva: 25mm
Rugó nincs benyomva: 28,5 mm
Szereletlen: 36,5 mm
-
Ellenőrizze a szívató működését (tartsa a ¼ gázt, és húzza meg a szivatót - a motornak le kell állnia)
A tűkapcsot a fémlemez alá kell szerelni, különben a tű helyzete megváltozik, ami a motor egyenetlen működését eredményezi.
A légszűrő nem enged át elegendő levegőt (kérjük, légszűrő gumi nélkül tesztelje)
Kérjük, ne húzza meg a szívatót kulccsal, különben a szívató elakadhat
A moped önmagában nagy sebességgel száguld (túl soványan fut)Ellenőrizze a motor másodlagos levegőjét (futtatás közben féktisztítót permetezzen a tömítőfelületekre)
!Veszély! A karburátor túlfolyó csatlakozójára NEM szerelhető tömlő
Ellenőrizze az úszó szintjét
Szereljen be egy nagy áramlási sebességű üzemanyagcsapot
Ellenőrizze a tűkapcsot (ha a kapocs már nincs ott, a tű leesik és bezárja a fúvóka szerelvényt
Ellenőrizze a motor tengelytömítéseit, és szükség esetén cserélje ki